تفاهمنامه ارگ جدید با گروه عمران اطلس ایرانیان

تفاهمنامه ارگ جدید با گروه عمران اطلس ایرانیان

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
تفاهمنامه ارگ جدید با گروه عمران اطلس ایرانیان

امروز سه شنبه دوازدهم اردبیهشت ماه جلسه‌ای با حضور مهندس هادی شهسوارپور مدیر عامل و مشاور و معاونین منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید با حضور مدیرعامل شرکت عمران اطلس ایرانیان آقای مهندس حمیدرضا خوشدل مفیدی و عضو هیات مدیره آن شرکت آقای مهندس علی اکبر کامکار و با حضور مدیرعامل شرکت مشاور و توسعه راه آهن مترا آقای دکتر اصغر مخلوقی و همکاران و معاونین دو مجموعه برگزار و تفاهمنامه‌ای بین مجموعه ارگ جدید و این گروه جهت ساخت مجتمع مسکونی نخل بم به امضا طرفین رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران اطلس ایرانیان آقای مهندس خوشدل مفیدی این تفاهم نامه را به عنوان سندی برای توسعه منطقه ارگ جدید دانست و آن را مبنایی برگسترش همکاری های فی مابین توصیف نمود.

 در ادامه مهندس شهسوارپور در این جلسه با اشاره به ظرفیتهای گسترده این منطقه گفت: شرط رشد کردن توسعه پایدار است و به همین علت در کنار ایجاد شغل می‌خواهیم شهری هوشمند و پایدار داشته باشیم. این پروژه ماندگار و مثل کل مجموعه ارگ جدید یک هدیه به نسل آینده است. این پروژه هم مسکونی است و هم باید یک منطقه خاص و گردشگری در ارگ جدید ایجاد کند. وی افزود: ما این آمادگی را داریم که براساس تفاهمنامه کار را آغاز کنیم.

گفتنی است این مجموعه در زمینی بالغ بر ۶۰ هکتار با سایت پلان طرح نخل و فضای سبز وسایر خدمات رفاهی با منظری زیبا در محدوده غربی ارگ جدید قرار است در سه بخش مسکونی ۱۹۶ واحدی، ۶۵ واحدی و ۳۴۳ واحدی ویلایی با معماری منحصر بفرد در متراژهای مختلف احداث می شود.

خبرنامه ایمیلی

برای اطلاع سریع‌تر و راحت‌تر از مناقصات، مزایدات و اخبار مهم شرکت عمران اطلس ایمیل خود را ثبت کنید