اختتامیه پروژه مجتمع مسکونی اطلس نمک آبرود

اختتامیه پروژه مجتمع مسکونی اطلس نمک آبرود

۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اختتامیه پروژه مجتمع مسکونی اطلس نمک آبرود

در روز سه شنبه به تاریخ 1399/05/14 طی مراسمی با حضور اعضای هیات مدیره ، مدیرعامل و معاونین و مدیران شرکت عمران اطلس ایرانیان، اختتامیه عملیات اجرایی پروژه مجتمع مسکونی اطلس نمک آبرود برگزار شد.

در ابتدای جلسه گزارشی از روند عملیات اجرایی این پروژه از زمان شکل گیری تا کنون ، پیشرفت فیزیکی فازهای 4 گانه و نیزمقادیر فروش انجام شده در این پروژه به سمع و نظر حضار رسید

در ادامه آقای دکتر موسویان رئیس هیات مدیره شرکت عمران اطلس ایرانیان ضمن گرامیداشت اعیاد ولایت ، ازمجریان و دست اندرکاران این پروژه تقدیر و تشکر نمود.

آقای مهندس فروتنی مدیرعامل شرکت نیز در این جلسه ضمن عرض خیرمقدم گزارش تفصیلی از عملکرد تیم اجرایی و ستادی شرکت و نیزپیمانکاران این پروژه ارائه نمودند. با توجه به برگزاری مسابقه طراحی معماری پروژه برج های نمک آبرود ، ایشان در ادامه ابراز امیدواری نمودند پس از طی فرایندهای مربوطه، مشارکت این پروژه نیز تا پایان شهریور ماه سال جاری تعیین تکلیف و عملیات اجرایی آن متعاقباً آغاز خواهد شد.

در پایان مراسم، لوح تقدیر و قدردانی به مدیر پروژه مجتمع مسکونی اطلس نمک آبرود و مدیران عامل پیمانکاران منتخب پروژه به رسم یاد بود اهدا گردید.






 

خبرنامه ایمیلی

برای اطلاع سریع‌تر و راحت‌تر از مناقصات، مزایدات و اخبار مهم شرکت عمران اطلس ایمیل خود را ثبت کنید